Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Sabtu, 20 November 2010

Anda Pernah Jatuh Cinta ??????



Alhamdulilah....sudah lama aku tak posting blog mengenai aktivit yang aku sempat lakukan..al-maklumlah..aku busy ckit dengan final exam la..raya la...ish2..mcm2...

Okeylah..hari ni aku nk posting something kat korang sumer..

ANDA PERNAH JATUH CINTA ??????

Jawab...jangan x jawab...jawab dengan jujur....kalau anda jawab tidak jujur..anda berdosa...jawab dengan jujur yer...

Okeylah..memandangkan hari ni nak citer pasal cinta...wah...cam DR.PAKAR CINTA lak aku nih..hehehe..CINTA ni banyak makna atau pengertian..ermm..macam-macam tafsiran yang dapat kita buat mengenai CINTA ni...mungkin CINTA ni terlalu subjektif kot..susah nk terangkan apa itu CINTA...

CINTA ini boleh membuat anda...
  • TIDUR TAK LENA (kalau bagi bantal suretidur nyenyak nih...)
  • MAKAN TAK KENYANG (ala....ye ker..kalau bagi fav.menu sure mempelahap la makanan tu..sure kenyang)
  • MANDI X BASAH (ermmm..nak jadi kerbau jugak ker...hahaha....mandi la elok2..biar basah...haha..jangan basah yang lain sudah...hohohoo)

Okeylah..apa la yang aku duk melalut nih...aku nk tanya nih...korang pernah jatuh cinta x????

Mungkin ada yang pernah jatuh cinta....lain kata kira CINTA MONYET la...kira first cinta korang..hehehe..sekali korang tengok.dah buat hati korang jadi cair....(cam coklat masakan....dipanaskan..pastu cair)...

Aku secara jujurnya..pernah jatuh cinta..masa tu form 5...al-maklumlah..ni first time aku bercinta..wahh.....jiwang karat tul aku nih...hehehe

Masatu aku kenal dier time ko-kurikulum..waktu sukan..first aku tgk dier..perghh....cantik giler..comel la..geram aku nengok nyer...

Last2...dier bagi feddback kat aku n bagi air tin dekat aku masa aku ingin pulang..wah..romantiknya..heheeh..sepatutnya aku la bagi kat dier..ni x..dier bagi kat aku..terbalik sungguh...

Pastu..mula lah bibit2 cinta kami...macam2 pelbagai halangan yang melanda dalam perhubungan kami..namun kami faham...tapi akhirnya terpaksa dilepaskan macam itu jer...biasa la adat bercinta..ada pasang..ada surut.....

Sehinggalah sekarang..aku masih belum menemui cinta hati aku seperti si DIA dulu.....

1 ulasan:

  1. sume org penah jatoh cinte..
    but cinte sejati tu is really hard to find..:)

    BalasPadam

Negara Pelawat Blog


free counters