Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Selasa, 2 November 2010

Kelate - Juara Baru



alhamdulilah..akhirnya skuad The Red Warrior (Pahlawan Merah) berjaya menghapuskan badi selama 40 tahun untuk merangkul PIALA MALAYSIA untuk edisi kali ini.Skuad The Red Warrior berjaya mengalahkan musuh tradisi yang sememangnya pernah memegang gelaran Juara Piala Malaysia pada tahun 2009 iaitu Negeri Sembilan.Kelantan berjaya mengalahkan Negeri Sembilan iaitu skuad yang terkenal dengan Skuad Rusa dengan 2-1.

Akhirnya Kelantan berjaya membalas dendam terhadap Negeri Sembilan dimana Negeri Sembilan pernah mengalahkan Kelantan di final dengan 3-1 di Stadium Putra Bukit Jalil pada tahun 2009.Namun skuad Kijang berjaya mengalahkan Juara Piala Malaysia yang lepas iaitu Skuad Rusa.

Pujian harus diberikan kepada jurulatih skuad Kijang iaitu B.Sathianthan yang banyak membantu pasukan Kelantan merangkul Piala Malaysia ini.

Dan tak lupa juga kepada berpuluh-puluh ribuan penyokong yang menyokong skuad kijang ini..memang suka nengok kalu ada aksi skuad Kelantan berlawan coz..bermandikan lautan MERAH..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters