Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Jumaat, 5 November 2010

lepak kat i-City

Wah..inilah first time au dtg ke i-City..YES...akhir makbul jugak permintaan aku nk g sini..hehehe..alangkah gembiranya hati ni....i-City merupakan bandar teknologi pertama di Malaysia.i-City terletak di bandar Shah Alam di seksyen 7 berdekatan dengan UiTM Shah Alam.
So..aku dan member aku iaitu Syed telah pergi ke i-City semalam dengan menaiki motor..kitorang pergi dengan motor kerana tak perlu bayar utk masuk.Bagi yang nk pergi dengan kereta.dier kena bayar RM5..so..utk motor xyah bayar.....

Kami pergi pun lebih kurang dalam pukul 11.00 malam..masa nilah seronok tgk lampu..dan bandar yang bermandikan cahaya..memang menarik dan first time aku tgk bandar yang penuh dengan aneka lampu warna-warni...wah..memang cntik giler...

Tak sah kalu x amik gmbr..aku kan jenis suka bergambar..so kitorang pun bergambar n berposing la kat ctu...

Kat sini aku letak gmbr yang sempat aku amik tuh..bg yg nk dtg...jom..dtg i-ciTY











Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters