Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Ahad, 25 Januari 2009

Rumah Impianku...

Ha...nilah rumah impian aku...siap ada kolam lagi depan rumah..Aku suka rumah cam ner coz tenang..tambah lagi kalu lokasi dier di depan pantai or dalam hutan...best...baru leh tenangkan diri daripada stress...

Ciri-ciri dalam rumah impian aku :

Ruangan bilik mandi ni aku suka kalu warna hijau coz aku minat warna ni...tenang jer kalu nak mandi...

Bagi bilik tidur pula,aku suka kalu dier tu modern...kira aku nak luas gak bilik tidur aku ni...
Aku suka warna ni.

Bagi ruangan living lak,aku suka ciptaan or rekaan ni coz dier sangat modern kontemporari dan elegan sangat...

Ni pulak ruangan dapur aku....cantik tak...kalu boleh semua aku nak putih...baru sedap mata memandang..

Ni bedroom aku yang kedua pilihan aku.....ni simple sikit...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters