Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Rabu, 7 Januari 2009

Ramalan Anugerah Juara Lagu Ke-23

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua...

Hari ni aku nak buka topik mengenai Anugerah Juara Lagu Ke 23 yang bakal berlangsung di........ pada 18/01/2009 di TV3.

So bagi menghangatkan lagu AJL23 ni,disini aku nak korang sumer kongsi ngan aku pilihan atau top,pemenang bagi setiap kateogri yang dipertandingkan..

Disini aku list finalis AJL23 bagi setiap kategori :

ETNIK KREATIF

  • Doa Dalam Lagu - Zahid ft Heliza
  • Persoalan Cinta - Farahwahida
  • Dusta Berkalam - Aiman
BALADA
  • Lagu Kita - Aizat
  • Coba - Faizal Tahir
  • Dingin - Ziana Zain
  • Hanya DiMercu - Ayu OIAM2
  • Bila Nak Saksi - Spider
  • Sampai Syurga - Faizal Tahir
POP ROCK
  • Aku Stacy - Stacy
  • Yang Pernah - Estranged
  • Bukan Disini - Sofaz
  • Kalis Rindu - Elyana
  • Laguku Untukmu - Meets Uncle Hussain
siapa pilihan anda ................?

Pilihanku

  • Etnik Kreatif : Doa Dalam Lagu
  • Balada - Lagu Kita
  • Pop Rock - Aku Stacy

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters