Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Ahad, 25 Januari 2009

Jika Aku.....

Jika Aku..................................

Soerang Jutawan
- Aku ingin beli sebuah istana untuk keluargaku yang dihiasi sebuah taman cam suasana kat Palaces OF tHE Golden Horses

Soerang Penyanyi
- Aku nak buat album banyak-banyak...lepas tu aku nak buat konsert jelaha kat Malaysia,Singapura,Indoensia dan yang penting wak kat Royal Albert Hall London..

Seorang Pelakon
- Aku akan pastikan aku akan dapat gelaran or trofi setiap anugerah yang dipertandingkan...cam Pelakon Lelaki Terbaik,Pelakon Paling Popular,Bintang Paling Popular....

Seorang Doktor
- Aku nak rawat orang biar diorang sihat selalu dan happy selalu...

Seorang Dermawan
- Aku akan dermakan separuh daripada hartaku kepada anak-anak yatim dan rumah-rumah kebajikan...(ikhlas)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters