Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Khamis, 1 Januari 2009

Miss Tourism International 2008

Baru-baru ni masa aku ngan famili mak saudara aku main bowling kat IOI Mall kat Puchong sempat gak tengok model-model dari 45 buah negara yang menyertai pertandingan Miss International Tourism 2008.

Model-model tersebut dipamerkan semasa pelancaran telefon baru keluaran CSL.Model-model tersebut diberi amanah untuk menjayakan program tersebut.


Cantik banget (cantik giler)....sungguh model-model tu especially model dari Panama.Aku tertarik sungguh kat model tu coz cantik dan memang sesuai buat isteri ler.......(jangan marah)


Disini aku sempat amik snapshot dari kamera aku tentang model-model tersebut dan pelancaran model terbaru telefon dari keluaran CSL... :










Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters