Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Ahad, 11 Januari 2009

Laksana Pembelajaran Kuliah & Toturial

Hello semua...apa khabar..?

Now today my school laksana dari segi pembelajaran cam kat "U" seperti ada Kuliah n Toturial.

Hari ni agak penat sikit kerana kena masuk Dewan Kuliah 1 & Dewan Kuliah 2.

Pagi tu aku kena masuk Dewan Kuliah 2 coz kat sana aku kena masuk kelas cikgu Azahar,beliau mengajar aku mata pelajaran Pengajian Am 1...

Lepas jer abis mata pelajaran PA1 tu aku terus rehat dan masuk dewan Kuliah 1 lak untuk Kuliah Sejarah 1...sepatutnya cikgu Syed kena ajar kami namun cikgu Syed tak der coz kena gi Gua Musang untuk uruskan persiapan tempat untuk Kem KERISMA kat Kem Etnobotani di Gua Musang pada akhir bulan 1 nanti or kira-kira awal bulan 2 la...

Lepas jer abis Kuliah Sejarah 1...kami kena ke Dewan Kuliah 2 lak untuk Geografi 1 yang diajar oleh Cikgu Razali.....oh.....penat ler....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters