Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Ahad, 24 April 2011

STUDY week vs ENJOY week

STUDY vs ENJOY
WEEK


haaaa..yang mana satu pilihan korang...ermmm..mestilah pilihan STUDY bagi budak2 yang suka study dan pilihan ENJOY untuk budak2 yang suka enjoy & malas study...ermmm..bagi aku...kalau kita asyik study kan memang memboringkan..so..kita patut enjoy jugak la..tapi enjoy tu mestilah berpada-pada..jangan enjoy sampai x ingat dunia laak..huhuhu..

okeylah..posting blog kali ni nak citer pasal minggu study week..ermm..minggu belajar or STUDY WEEK agak sinonim dengan budak-budak U..so dalam setiap sem,mereka akan ada study week,so mereka akan study dalam minggu ini sebelum melangkah ke final exam..

bagi aku,minggu study week,biasa jer.sama jer..cuma kekadang study week ni ramai yang akan pulang ke rumah masing-masing,kononnya nak study kat umah..kat u pun x study,inikan pula kat rumah..hahahaa....cam aku jugaklah..kononnya,time study week bawak balik buku,tapi x pernah sentuh pun...ciotttttt...

tapi sem ni aku berAZAM untuk ubah perangai aku...aku akan lebih rajin
  • nak tumpu pada pelajaran
  • nak tumpu pada final exam
  • nak tumpu pada program kat U
Insyallah,aku arap aku dapat ubah sikap aku ini...

Okeylah,memandangkan budak UUM akan memulakan minggu belajar or STUDY WEEK pada minggu hadapan,namun aku sudah pun menjejak kaki ke kampung halaman..errrmmm.begitu awal sekali aku pulang untuk study...ceyhhhh...hehehe..aku akan bercuti selama 2 minggu di KELANTAN dan akan kembali ke UUM pada 5hb.Mei nanti...

sampai disini coretan kali ini,aku akan posting dan update lagi yer.....

salam semua...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters