Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Isnin, 18 April 2011

no time

no time

itulah yang dapat aku perkatakan sekarang ni kerana aku sudah tidak sempat lagi untuk mengPOSTkan kat blog saya ini

saya ingin memohon maaf coz kerana sudah lama follower blog ini ingin mengenai tahu apa yang sedang berlaku sekarang ini.

al-maklumlah..aku kan busy..hik2...busy la sangat2...

seriously..memang sem ni memang busy sgt2 kerana banyak hal yang hendak perlu disettlekan seperti midterm sem ni,assignment, projek dpp, dan pelbagai.

insyallah dalam minggu ini,aku akan berjanji akan sedaya upaya akan mengUPDATEkan blog dalam minggu ini mengenai apa aktiviti yang aku lakukan pada sebelum-sebelum ini

nak tahu apa yang aku buat minggu lepas..hehehe..nantikan UPDATE yang seterusnya...hohohoo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters