Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Sabtu, 30 April 2011

keBORINGan

salam sejahtera semua...

apa khabar...hopely semua cihat-cihat belaka ek hendaknya...

ermm....tahu tak..yang aku sekarang telah dilanda..................BORING...

BORING tahap CIPAN dah asenya nih.... ermmm.aku taktahu naper...padahal aku dh ad kat umh...so..nak kata BORING...memang boring... ermmm.pelik la ngan aku nih..memang pelik bin ajaib...

aku alami tahap keBORINGan ni setelah aku sampai di rumah utk menghabiskan STUDY WEEK aku sebelum aku berangkat ke UUM pada 5hb nanti...ermmmm...aku taktahu nak watper..taktahu nak g maner....taktahu nakk....apaa2.....hahaha

aktiviti aku tiap2 hari :
  • makan (mesti yang nih..kalu nk stay hidup)
  • FB (perkara wajib.......mesti on9 setiap masa)
  • solat (wajib utk semua umat Islam....)
  • tido (my favourite activity..hohohoho)
  • lepak (second fav.activity)
  • tgk tv (third fav.actvitiy)
ha...itulah yang aku selalu buat duk kat umah...erghhhhhhhh

BOSAN kan..ermmmm.beshnyer..kalu dapat g Bandar...terutama BANDAR KL..leh g jalan-jalan..tgk wayang...main bowling.snuker..karoake...n macam2 lagi...ermmm..tapi apakan daya...xdpt....huaaaaahuaaaaa

tapi aku terpaksa bertahan la...sampai aku balik UUM nanti.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters