Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Khamis, 21 April 2011

minggu add/drop semester ketiga 2011/2012

haaa..aku baru sahaja selesai minggu add/drop paper untuk semester ketiga bulan 9 akan datang..al-maklumlah..bulan 9 ni akan start semester ketiga dah..perghhh...x sangka aku dah ada kat UUM dah masuk untuk 1 tahun...perghhh....lamanya...nak abiskan 3 tahun kat sini..n nak tunggu praktikal jer...

ye lah..biasa la..biler jer time add/drop kat universiti ni.,masing-masing busy dengan jadual yang telah direka masing oleh semua student dan tunggu masa untuk add/drop paper yang beliau n simpan.seperti aku jugak...sem ni agak slow skit kerana aku terlampau busy kerana nak uruskan program kat DPP dan aku terpaksa buat jadual untuk sem depan dengan last-last minit....perghhh...

akhirnya aku siap jugak buat jadual tersebut dan pada 15hb/April akhirnya minggu add/drop untuk pelajar semester kedua dan pertama bermula..so..apa lagi..add/drop paper korang...

perghh..susah nk masuk...portal xleh nak bukak..lembap siot..cam siput jer..sek baik x cam babi..(opsssssssss..apa aku mengarut nih..hihihiii)

okeylah..aku akhirnya dapat juga add paper tersebut yang aku nk kat dpp..aku buat kejap jer...

inilah paper yang bakal aku amik sem depan ::::
  • Pengantar Stastistik
  • Sains Pemikiran & Etika
  • Undang-Undang Perniagaan
  • Process Writing
  • Pengurusan Pemasaran
  • Mandrin
kesemua 18Jam kredit....itu x termasuk yang paper repeat...adussssss.hahaha

lantak la...janji hidup aku happy n enjoy kat sini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters