Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Khamis, 13 Januari 2011

keputusan semester PERTAMA


alhamdulilah..setelah beberapa hari aku x mengePOSkan blog aku ini,so banyak benda yang aku nk share ngan koorang semuaaaa...

fisrtly dh sah2 tajuk kat atas tu pasal keputusan peperiksaan semester PERTAMA aku di UUM.ermmm..seperti yang korang tahu,result sudah pun keluar untuk semua student UUM bagi peperiksaan semester lepas.masing-masing sudah lepas daripada degupan jantung yang tak terhenti2 berdebar sementara menanti jawapan apa yang tersirat nanti.

sama la ngan aku nih...dap dup..dap....aku rasa risau sgt coz masa sem lepas aku main-main dan tak tumpu langsung dalam semster lepas.aku banyak lepak dan main-main.

tapi aku dh nekad untuk baiki dan ubah sikap aku untuk lebih rajin lagi..insyallah

setelah susah payahnya aku nak masuk portal..memang ramia giler la yang berduyung-duyung masuk PORTAL UUM untuk mengCHeckkan diorang punya result..kekadang geram jugak aku....rasa nk bom jer PORTAL tuh.....

last2..aku dapat jugak masuk..punya la terketar-ketar nk check result aku..hahaha...n then nak masukkan NO.MATRIK n PASSWORD punya la takut......pastu..kena tekan lak kat KEPUTUSAN PEPERIKSAAN..waduhhhhhhhhh...takutnya...last2....tekan jer..

jejejengggg....terpampang lah keputusan result aku semester ni....

errrrmmmm...what ??????? only 2.74...aku ingat ada la sasar dlm 3.0 ke atas...cheettt..bencinya aku.....ni gara-gara MATH la puncanya....ngok betul la....ergghhhhhh

1 ulasan:

  1. hei congrat..

    ala takper semster pertama baru kan..
    ain sem satu pun dapat cam tu gak..
    pastu baru la up..
    so caiyok2.. hehehe...

    BalasPadam

Negara Pelawat Blog


free counters