Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Khamis, 6 Januari 2011

exclusive : proton 5 saudara

haa..akhirnya dapat jugak aku posting mengenai proton 5 saudara..errmmm..tentu korang terkejut kan tetiba ada proton 5 saudara..ye lah..mana taknya,proton lum keluarkan kenyataan lagi akan mengeluarkan proton 5 saudara ini,namun aku dengan pantas seperti internet telah menerbitkan contoh-contoh/model kereta 5 saudara.

proton 5 saudara ini terdiri daripada PROTON TUAH,PROTON JEBAT,PROTON LEKIR,PROTON LEKIU & PROTON KASTURI

wah...nama cm dah pahlawan Melayu tuh..mungkin hebat kor dan penjenamaan yang mantap oleh proton.tahniah proton kerana mengekalkan keciri-ciri kemelayuan terhadap nama kereta keluar proton tersebut.

melihat kepada model-model kereta 5 saudara ini,memang agak menarik & membuat aku nk beli kelima-lima buah kerta tersebut..wah....alangkah bagusnya kalau aku ada banyak duit..sure aku beli kelima-lima buah keta tersebut.....terutama PROTON LEKIR...cayalah...kereta SPORT tuhhhh...

okeylah..malas dah aku nak membebel...so korang tgk sendiriklah model-model kereta proton 5 saudara ini yer..dan nilai lah sendirik...


PROTON JEBAT


PROTON LEKIR


PROTON TUAH


PROTON LEKIU


PROTON KASTURI


### BANGGA kalu PROTON dapat keluarkan kesemua kereta tersebut ###

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters