Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Selasa, 1 September 2009

Start TRIAL STPM

Wa..hari ini bermulalah perjuangan percubaan kami...

Hari ini merupakan hari yang agak-agak mendebarkan jugak kerana hari ni hari TRIAL STPM 2009.

Hari ni seluruh kelantan yang amik STPM akan menduduki peperiksaan...

Errm...alhamdulilah syukur kerana aku dapat menjawab jugak soalan TRIAL STPM ini.Hari ni aku jawab untuk soalan BM kertas 2 dan Pengajian AM Kertas 1...

Agak-agak susah jugak coz ni kan TRIAL....Org kata TRIAL susah sikit berbanding dengan yang sebenar..Yang sebenar senang sikit...Errmm....aku tak tahu sangat pasal tu...aku just dgr org cakap jer....

Bagi aku sama jer..hik2...

Hari ni BM2 aku agak tidak puas hati jugak....soalan yang berbelit dan menangkap maut telah memerangkap bagi student yang tak paham soalan....Sek baik aku jawab soalan karangan lain..

Hu2.............

Untuk besok pula...aku akan menduduki peperiksaan untuk kertas SEJARAH 1 dan BAHASA MELAYU 1.......

Wa.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters