Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Sabtu, 19 September 2009

Salam AidilFitri...Maaf Zahir Batin

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buat semua...

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana masih lagi meneruskan membaca posting daripada blog saya ini.

Okylah...sempena Hari Raya AidilFitri yang dinanti-nantikan esok...(Ahad)...Disini saya ingin menyusun sepuluh jari memohon maaf dan silap kepada sesiapa yang telah saya buat salah sama ada secara sengaja atau tak sengaja....

Saya juga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua ahli keluarga saya terutama Umi,Abah,Kak,Dayah,nUYU,aDIK dan kengkawan yang masih lagi menginati diri ini terutama Kelas 6AEK.Semoga Hari Raya nanti dapat bersama-sama ek...

Nanti raya jangan lupa lak kat aku kat sini yer....

Okylah..aku chow dulu....Selamat Hari Raya AidilFitri.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters