Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Ahad, 6 September 2009

Drama Yang Paling Best Sepanjang Bulan Ramadan

Alhamdulilah…aku bersyukur kerana akhirnya aku dapat menyaksikan sebuah drama yang memang lain dari yang lain..Nama tajuk drama pun dah unik.Tajuk drama tu “ Antara Garisan”.

Antara Garisan merupakan sebuah drama daripada produksi Radius One.

Radius One memang sebuah produksi yang agak bagus semakin mendapat perhatian melalui penyiaran drama-drama yang best.

Antara drama yang pernah ditayangkan terbitan Radius One ialah
  • Sinderela,
  • Merah
  • Putih,
  • Emil Emilda,

dan yang terbaru
Tari Tirana yang disiarkan oleh TV3 pada setiap hari Selasa pada pukul 9.00 malam dalam slot Lestary..

Memang aku salute ark at Radius One coz menampilkan drama-drama yang segar dan pelakon-pelakon yang terbaik dan terbaru seterusnya menjadikan drama tersebut best….

Semalam (Sabtu – 05/09/2009)….

Aku terpacak depan tv coz nak saksikan sebuah drama terbitan Radius One.Drama ni lain daripada yang lain coz disiarkan sempena bulan Ramadan.Drama ni berunsurkan islamik sikit…Meemang best…

Inilah synopsis Drama Antara Garisan :

Antara Garisan bermula dengan kisah seorang uztaz bernama Arman (lakonan Ismail Abd Aziz) yang muncul di sebuah kampung di subuh hari. Dia telah bertembung dengan seorang perempuan GRO bernama Ayu (Noorkhiriah) yang sedang mabuk di hadapan masjid itu. Ustaz Arman yang ketika itu sedang berdiri di kaki tangga masjid telah memandang wanita itu dengan pandangan jijik dan Ayu pula memandang ustaz tersebut dengan perasaan malu.

Selepas daripada kejadian itu, mereka tidak lagi bertemu sehinggalah pada suatu hari dan waktu yang sama, Ayu pula berdiri di kaki tangga masjid di tempat yang sama dia terserempak dengan Uztaz Arman pada kali yang pertama.

Tetapi kali ini, Uztaz Arman ditemui dalam keadaan yang cukup mengaibkan.
Pada saat itu, barulah mereka teringat yang mereka berdua pernah berada di tempat yang berbeza dan tersedar yang mereka berdua telah merubah kedudukan masing-masing kerana sedar apa yang membezakan mereka hanyalah satu garisan halus.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters