Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Isnin, 31 Ogos 2009

Saluran Baru Astro : Saluran Siti (188)

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera…

Alhamdulilah syukur ke hadirat illahi kerana dapat lagi aku meneruskan posting blog kat blog aku ni.

Hari ni aku bersemangat sikit nak update blog coz sudah lama aku tak update blog ni..Dah dua hari aku tak update.

Hari ni aku nak posting about Saluran Siti.Saluran Siti meruapakan saluran baru sempena menyambut Hari Kemerdekaan Ke-52.

Dengan insiatif yang terbaik yang telah dilakukan oleh Astro sempena Hari Merdeka ini,pihaknya telah menerbitkan satu saluran khas buat Dato’Siti Nurhaliza.

Saluran tersebut adalah sempena dengan tema yang dirancang oleh Astro sempena Merdeka ini iaitiu Negaraku Malaysia The Best Of MALAYSIA.

Selaras dengan penerbitan saluran itu adalah kerana Dato Siti Nurhaliza merupakan penghibur yang telah banyak berjasa kepada Negara melalui bidang muzik ini.

Dato Siti telah banyak membuatkan orang dari luar mengenali Malaysia melalui lagu-lagu dan personalitinya.

Memang best ar dapat saluran sendiri…Hik2….

Saluran tersebut hanya sempat disiarkan selama 2 hari sahaja iaitu bermula pada 30hb Ogos bermula pukul 8.00 malam hingga 11.59 malam pada 31hb Ogos ini.

So hanya dua hari je la saluran itu ada..

Okey mengenai Saluran Siti iaitu telah diletakkan pada Saluran 188.Dalam saluran itu,akan menampilkan perjalanan Konsert SATU yang telah dijayakan oleh Dato’Siti Nurhaliza di Istana Budaya pada bulan lepas.

Konsert tersebut telah mendapat sambutan yang hanggat…..mana tak hangat…semua tiket konsert yang dijual habis…sold out beb…..memang ganaz……he2…

Sapa la tak nak pi tgk Dato’ Siti menyanyi….kalau aku dapat tgk aku pun pergi gak…

Selain daripada nyanyian itu,ia juga menampilkan ala-talat budaya melayu,India dan cina.

Selain menyanyi,konsert ini juga turut mengadakan charity daripada orang ramai.Alhamdulilah..dengan niat murni ini,berharap Allah membalas jasa mereka…Amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters