Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Jumaat, 25 September 2009

Yes..Akhirnya Dapat Keje Kat Agrobank

Alhamdulilah...syukur ke hadirat illahi kerana dengan limpah kurniaNya dapat juga aku posting blog untuk hari nii....

Okeylah...aku posting/update blog ini untuk korang sumer tahu bahawa aku akhirnya berjaya jugak keje kat Agrobank...First aku dapat call dari Agrobank Tanah Merah memang terkejut giler la....hik2...Memang tak disangka-sangka....

Aku disuruh oleh pegawai bank Agrobank untuk datang ke pejabat untuk mengambil borang pendaftaran masuk dan borang medical chek up...Aku berasa teruja sangat-sangat...

Aku mendapat jawatan sebagai Junior Executive...hik2....bunyi cam kelas jer....he2..

Aku kena lapor diri kat Agrobank TM pada 1hb 10 ni.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters