Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Ahad, 16 Ogos 2009

Temuduga Kerani AgroBank


Temuduga Terbuka - Kerani

Yahoo...pada hari Rabu minggu lepas aku telah mendapat surat tawaran untuk temuduga di Agrobank Cawangan Tanah Merah pada 17.09.2009 (Isnin)..

Temuduga tersebut akan berlangsung pada pukul 8.45 pagi di pejabat Agrobank tersebut...Aku first time dapat surat tu memang terkejut giler coz aku saje jer nak mintak pekerjaan tu...Ttut..tut..akhirnya dapat untuk temuduga..

Aku pun segera bagitahu kat my mom...so my mom suruh pergi la..kot-kot ada rezeki kat bank itu..

Aku bersyukur sekali kalau aku dapat kerja kat situ...


Nerous rasa-rasanya tak sabar nak tunggu utk temuduga besok....Relax-relax....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters