Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Selasa, 11 Ogos 2009

bUSY !!!!!!

Assalamualaikum semua..

Apa khabar semua follower blogku....hopely korang semua sihat dan tak kena jangkitan H1N1...He2...aku doakan korang sentiasa sihat ek...

Ok lah...hari ni merupakan hari bertuah bagi aku kerana hari ni aku dapat update blog aku kat blog aku ni coz sudah hampir berminggu-minggu aku tak update blog ini kerana "BUSY !!!" dan modem komputer buat hal....

Aku berasa lega sgt coz dapat balik update blog ni...nanti aku akan posting yang menarik sepanjang berlaku dlm kehidupan seharian aku kat korang semua...

K...

Okeylah..izinkan aku undur diri dulu....nanti lain kali...tgk la esk ker lusa ker aku udpate cerita yang terbaru....

Aku chow duluu..........................chow chin cow...........................bye...bye...bye....

Assalamualaikum....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters