Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Selasa, 11 Ogos 2009

Kandid : Kem Dinamika KERISMA Siri II

- Favourite teacher...Teacher Chan...

- Cikgu-cikgu yang bertugas pada malam tu...

- Jom amik gmbr...

- Amboi korang kalau amik gmbr siap posing maut lagik...

- Masing-masing buat hal sendiri...

- Semua pelajar sedang memberikan tumpuan apa yang cikgu sedang ajar...

- Relax jer korang buat kerja sekolah...

- Sempoi tak aku...

- My best friend Alif n Haris...

- He2....tido-tido ayam belaka..

- My friend (baju merah),Alif sedang senyum apa tu...

- My best friend...

- My friend (girl)

- Ayuh semua....jom kita bersenam...sihat diri..

- Ayuh....jom ikut gerak geri saya...

- Inilah best friend aku yang turut serta dalam Kem Dinamika Kerisma Siri Kedua...

- He2..inilah pemerhati...

- Relax jer aku...

- Senam semua.....1..2...3...

- Jom kita bersenam...

2 ulasan:

  1. memang kak skali dgn abe usin.study ok...tapi kos akak banyak blajar sains so peningla sikit..tambah2 kut org putih....blajar rajin2 tau...pah 2 pilih u sabah seronok tau....tambah2 x balik raye........
    satu ag kim salam sayang kat semua cikgu2.cgu leehuamee (mama akak),cgu azlind,cgu zama,n cgu chan.......kate kat die akak dgn abg usin kim salam rindu.....

    BalasPadam

Negara Pelawat Blog


free counters