Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Rabu, 19 Ogos 2009

Seminar Teknik Menjawab Soalan STPM : Sejarah 1 & Pengajian Perniagaan 1 & 2

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua...

Apa khabar korang sumer...hopely korang semua sihat-sihat belaka ek...Aku pun sihat kat sini..Kalau tak sihat takder la aku nak posting blog hari ni..

Hari ni aku saje je nak posting blog mengenai Seminar Teknik Menjawab Soalan STPM 2009.Untuk posting kali ni aku nak cerita about hari masa ada mata pelajaran Sejarah 1 dan Pengajian Perniagaan.

Seminar untuk sejarah 1 telah diadakan semalan iaitu pada hari Selasa (18.08.2009) di Dewan Kerisma 1 SMKTM2..Masa seminar tersebut bermula pada pukul 3.00ptg hingga ler pada pukul 5.00 petang.Seminat teknik menjawab itu akan berlangsung selama 2 jam..Memang best giler la...dah ler boleh penceramah yang sporting giler...

Masa seminar itu,kami diberikan pengetahuan tentang teknik menjawab soalan sejarah oleh Ketua Pemeriksa bagi Kertas Sejarah 1 iaitu Encik Kamaruzi bin Mohd Nor.Beliau berasal dari Kelantan dan sedang mengajar di SMK Machang.Memang best ar time dier memberikan cermaah.Disamping memberikan ceramah dier pun bagi juga sedikit jenaka dan gelak ketawa untuk tidak memboringkan...

Memang patut ar kalau ada dier...kitorang semua happy semcam jer time dier bagi ceramah.Rasa macam tak cukup jer time dier bg ceramah coz dlm msa 2 jam tak memadai..Kira-kira 4 jam baru best....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters