Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Ahad, 26 April 2009

Temduga SPA (Jawatan - Pembantu Farmasi Pelatih)

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Semua

Apa khabar...hopely semua sihat ek di samping keluarga tercinta

Esok pagi aku akan pergi temuduga jawatan SPA (suruhanjaya perkhidmatan awam) untuk jawatan Pembantu Farmasi Pelatih...Aku terpilih untuk pergi temuduga pada 27 haribulan April 2009 di Hospital Tengku Anis,Pasir Puteh,Kelantan Darul Naim.

Untuk pertama kali,aku berasa gembira jugak apabila dapat tawaran dari SPA untuk pergi temuduga.Aku pun beritahu la kawan aku,dan diorang syor kan aku pergi jer temuduga tu...kalu dapat alhamdulilah...

Leh dapat kerja dengan kerajaan...

Untuk jawatan Pembantu Farmasi ini,bidang ini dibawah Kementerian Kesihatan Malaysia..

Setelah aku teliti dengan jawatan dan syarat yang ditetapkan :

- Setelah lulus dari ujian temuduga,aku akan diserapkan ke kementerian tersebut dan belajar di Kolej Kesihatan Sungai Buloh,Selangor...
- Blaja/kursus selama 3 tahun
- lepas lulus,serap dibwh kementerian kesihatan malaysia
- ditugaskan dimana-mana famrasi kesihatan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters