Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Isnin, 6 April 2009

Kena Marah Kat Cikgu

Hari ni menjadi hari yang paling aku akan ingat sampai bila-bila.Hari ni aku kena marah oleh Cikgu Lee Hua Me kerana aku tidak siap kerja Geografinya.Aku ditugaskan untuk buat soalan tutorial 5 soalan 3,namun aku tidak siap kerana malas...

Namun Cikgu Lee panggil nama aku dan memarahi aku dan Fadli.Aku dan Fadhli ditugaskan untuk buat soalan itu.Cikgu Lee juga marah terhadap group aku yang ponteng kelasnya untuk Pengajian Am kertas 3....Sampaikan tutorial PA3 dia tidak langsung mahu mengajar kami......kelas Kek2...

2 ulasan:

  1. hahahaha....standard r tyme sek... mst 'wajib' kne mrh an ckgu....klu x,bkn sek r 2.....n kau ponteng??? hahahaha....sme cam prgai ak tyme kat sek....xpew r,gud luck ntok kau...huhu..

    BalasPadam
  2. thanks ar for the speech tu....aku kekadang tension gak...

    BalasPadam

Negara Pelawat Blog


free counters