Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Jumaat, 17 April 2009

Dairi AF7 Bosan & Aril ?

Pada hari Rabu lepas,aku sempat ar tengok Dairi AF7 kat Astro Ria pada pukul 9.00mlm.Aku ingat ada ler sesuatu yang menarik,tpai inilah diari af7 yang paling membosankan.Aku rasa AF7 ler yang paling kureng dan tak best.Dah ler konsert pun hambar,diari pun hambar..mujur ler pengacaranyer tetap meletup…Aku sungguh kecewa ngan team AF7 kerana diorang asyik tunujk si Aril,Yazid n Isma jer dalam siaran Dairi AF7….

Tak de muka orang lain…Kesian lak aku tengok kat Hafiz,Qhaud,Aishah n Claudia..Ingat Astro,diorang pun ada family gak…nanti diorang anggap team AF7 ni tak adil…asyik nak tunjuk peserta or pelajar yang jd kegemaran cikgu jer…

Tak adil la macam ni…


Yang aku paling bengang sekali…….dah banyak kali Astro siar or tunjuk kegiatan harian si Aril tu…Astro kena adil la macam ni…..dah la si Aril asyik dapat lagu sedap jer,cuba korang tengok list lagu yang dinyanyikan oleh Aril sepanjang konsert minggu lepas :

KONSERT PERTAMA – Rahsia Perempuan
KONSERT KEDUA – Benar Benar & Robot
KONSERT KETIGA – Andai AkuPergi Dulu
KONSERT KEEMPAT – Lakaran Kehidupan
KONSERT KELIMA – Aku dan Dirimu (duet dengan Marsha) * dpt best student
KONSERT KEENAM – Yang Pernah

Lagu-lagu tersebut memang best dan popular sekali,takkan team AF7 dah rancang nak jadikan Aril tu sebagai Juara AF7…So kalu macam tu,,,bermakna si Aril tu kira Juara terancang ler…..tak de maknanyer……hampeh ler kalau macam tu…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters