Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Rabu, 22 April 2009

Qhaud Tersingkir dari AF7


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua...

Apa khabar....hopely semua sihat di samping keluarga.Aku nak mintak maaf la coz dah lama aku tak update blog ini dan posting yang terbaru.Sebenarnya aku tak mood untuk posting blog pasal AF7 ni coz my favourite student in AF7 Qhaud dah pun keluar (tersingikir ler)....dari AF7 semasa konsert keenam AF7 hari Sabtu minggu lepas.Aku berasa kecewa sangat dengan penyingkiran Qhaud.Aku ingat Qhaud dapat bertahan sampai minggu final AF7 nanti..tapi nasib tidak menyebelahi beliau.Namun aku akan terus support kamu Qhaud kerana suarak amu best and punya Good Personality...Itu yang kita mahu dari kamu Qhaud..kekalkan sifat merendah diri kamu Qhaud.

Aku memang tak puas hati ler dengan pengurusan AF7 ni,orang yang last wak perform konsert pasti akan tersingkir seperti mana yang berlaku ke atas Sidi,Zizi.Kedua-dua mereka membuat persembahan yang terakhir pada masa konsert tersebut,namun nasib mereka juga sama seperti Qhaud iaitu tersingkir dari konsert.....Sepatutnya beliau patut buat format cam ni :

- Buat konsert hari Sabtu...umum pelajar keluar hari Ahad...bagaimanapun...undian akan ditutup pada pukul 12.00tengahhari setiap hari Ahad....

Mengenai konsert minggu lepas (Konsert Ke-6),aku rasa sepatutnya Yazid yang Out...dah la nyanyi sumbang...Geram la aku....

Aku terkedu lepas AC umum nama Qhaud sebagai pelajar yang tersingkir untuk onsert minggu keenam itu.Habis semua fakulti merasa kehilangan Qhaud kerana principal Tiara pernah kata yang Qhaud sepatutnya menjadi "Pelajar Cemerlang" pada minggu ini kerana beliau membuat persembahan yang gempak dan terbaik termasuklah pujian daripada pengkritik tetap kita iaitu Adlin Aman Ramlie,Dato'Khatijah Ibrahim dan Edrie Hashim.

Ramai dah jangka yang Qhaud akan tersingkir kerana lepas jer habis konsert minggu kelima,peratusan beliau sentiasa berada di akhir.Kau naik pun hanya 1 or 2 peratus jer...Aku juga tak puas hati ler dengan pengurusan tentang penyiaran Diari AF7 sekarang,aku nampak asyik tunjuk pelajar favourite jer...pelajar seperti Hafiz,Qhaud jarang mereka exposekan dalam diari pada minggu kelima baru-baru ni,maybe ini membuatkan peminat tidak mengundi kerana kelihatan Qhaud jarang inteprem dalam Diari......memang tak adil la macam ni Astro..

Pada malam itu,aku ingat Qhaud akan keluar angsa masa nyanyi lagu Seruan (Lefthanded) namun sangkaan aku salah,Qhaud dapat buat persembahan yang terbaik malam tu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters