Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Rabu, 22 April 2009

Diari Harian : Hari Rabu - 22/04/2009

PAGI

6.00 : Aku bangun dari tido....terus pikir punya pikir...nak gi ke tak skul hari ni..aku berasa letih sangat...

6.30 :Aku terus pergi mandi...setelah siap mandi,aku terus solat dan pakai baju biasa coz aku malas pergi sekolah hari ini.

6.45 :Bertolak dari rumah,gi amik juan (my friend) kat kg kubang gali coz hari ni dier nak gi skul,so aku kena hantar gi sekolah hari ni..

7.05 : Sampai umah dier...terus gi hantar ke sekolah...

7.30 : Sampai kat umah lepas gi hantar Juan gi skul

8.00 : sambung buat kerja sekolah (Geografi 2 & Sejarah 1)

9.00 : Breakfast dulu...

10.00 : Main ngan sepupu,Aliya dan Aleesha..

11.00 : Tido...ngantuk ler...

TENGAHHARI

12.00 : kena kacau oleh sepupu aku time tido....nak marah gak

12.05 : sambung tido balik

1.30 : aku bangun tido.....

PETANG

1.45 : Juan talipon aku,suruh g amik kat sekolah

2.00 : Sampai di sekolah coz jem jalan coz keretaapi

2.15 : amik juan n terus balik...

2.30 : sampai umah dan terus rehat jap..

2.34 : my sister (nuyu) ajak aku g kedai nak gi kedai pajak gadai

3.00 : lepas tu terus gi Pejabat Tanah Jajahan Tanah Merah (ada urusan sikit)

3.30 : balik umah...kemudian tengok cerita Telenovela Marina (last episod)

4.30 : relax jap...sambung buat kerja sekolah (Sejarah1)

5.30 : duk tgk tv...

6.00 : tgk Melodi Fuhh kat tv3

7.00 : mandi...bersiap nak solat maghrib...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters