Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Sabtu, 18 Oktober 2008

Nervous Nak EXAM !!!!!!!!!


Hai korang sumer....Apa kahabar.....Hope korang sumer sihat di samping keluarga tercinta.Alhamduliliah saya sihat sejahtera di samping keluarga..


SSekarang aku tengah konfius dah nervous la beb coz exam akhir tahun dah dekat.Jadula or tarikh exam tersebut pada 2.11 nanti...Oh....sungguh nervous la aku duk fikir pasal exam ni.



Mcam mana ler nak buat supaya kita ni sentiasa ready...nak exam..Dah banyak kali dah aku baca buku tapi tak faham-faham gak.

Kekadang aku ni tertido masa nak jawab exam especially kalu mata pelajaran yang aku tak paham nak jawab and aku tak minat.


Aku takut ler nak exam ni coz cikgu kata kalu dapat pointer 3 ke atas mungkin dapat biasiswa sekolah beb...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters