Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Khamis, 9 Oktober 2008

Kenangan Kem Belia 2008 (part 1)

Aku yang pakai baju kemeja polo yang pakai beg tu...
Tengah action dan pose kat kamera jap...

ni aku ngan asyraff di dewan kuliah di Kem Damai Beach Resort

Ni aku dengan Wafie di Bilik Urusetia

Masa ni kitaorang tengah rehat jap...

Wow...perasaan lak kitorang ni bergaya di hadpaan kereta yang menjadi perhatian di Kem tersebut

Ni kawanku yang perasan dan banyak cakap Zainal Abdin
Yang dibelakang pula Wafie

Masa ni kitorang tengah minum malam di Kaantin di Kem Damai Beach Resort

Pose kat dewan kuliah jap..

Ni aku dengan asyraff

Wow....cam dalam kuliah kat U la pulak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters