Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Jumaat, 17 Oktober 2008

Kena BuAT cOveR MaJALAH KaRiSMa (mAJALAH Sekolah)

Aku hari ni kena buat cover Majalah sekolah iaitu Karisma.Majalah tersebut merupakan majalah rasmi sekolah kami iaitu Sekolah Menengah Kebangsaan Tanah Merah 2.Majalah tersebut merupakan majalah yang melaporkan segala aktiviti,gambar dan info mengenai sekolah tersebut.


Aku walau
pun bukan Ajk Karisma tapi aku je kena buat kerja keras untuk cover majalah tersebut.Dah ler aku kena buat editing gmbr bahagian dalam.... Best gak mengedit gmbr ni..Aku ni jenis suka mengedit gmbr dan membuat cover majalah.Ni memang favourite aku.

Cuba korang tgk cover yang pertama aku buat untuk majalah sekolah kami kat bawah ni :


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters