Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Jumaat, 24 Oktober 2008

Buat Ketupat dan Isikan Beras Dalam Ketupat

Apa yang aku pose ni dan ketupat pun aku nak posing gak....kalu nak tahu korang leh baca blog update kat bawah tu.....

amboi posing betul nampak..

apa yang aku buat ni

aku sembunyi disebalik ketupat

hei..serabut tul la ketupat ni


Hari ni akhirnya dapat gak ler aku siapkan beberapa biji ketupat bersama ibu yang tercinta yang sudi mengajar aku membuat ketupat jantung.Ni beberapa gambar yang aku sempat amik menggunakan kamera talipon Nokia 5300.

ni beras yang aku masukkan dalam ketupat

chak...posing aku ngan ketupat

ni bahan aku yang aku buat


Sorry ek kalu gambar tak jelas coz kamera aku tu ada just bateri dier je out...so aku charger la bateri tu...kena la tunggu sampai 16 jam....So korang sumer enjoy la tgk gmabar yang aku amik ni....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters