Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Rabu, 11 Ogos 2010

first day Puasa....

alhamdulilah...bulan Ramadan datang lagik...

aku tahun ni akan berPOSE di kampus Universiti Utara Malaysia....ye lah..aku kan Mahasiswa sekarang nih..so aku terpaksa berPOSE di UUM...

kekadang sedih jugak berPOSE jauh daripada family..

ye la..mana tak sedihnya..dulu mak kita bangunkan kita time Sahur...tapi sekarang nih..kita kena berdikari dan bangun sendirik...sama juga time berbuka...dulu leh la kita berbuka bersama-sama dengan keluarga...tapi sekarang dah berubah..terpaksa berbuka dengan member2 di sini..

apa-apa pun..aku bersyukur ke hadirat illahi kerana diberikan kesempatan untuk berPOSE lagi..dan meneruskan ibadat Puasa ini

semalam (Selasa) aku sempat solat terawih di Masjid Badlishah UUM,wah rasa nikmat Ramadan datang...aku happy sangat..syahdu asenya..kalu dulu kita bertarawikh bersama family..sekarang nih..terpaksa berterawikh dengan orang dkt UUM ni....

mungkin ini lah masa aku nak berdikari....

apa-apa pun..aku nak ucapkan "SELAMAT BERPUASA dan JALANKAN IBADAH PUASA ANDA dengan IKHLAS..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters