Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Jumaat, 27 Ogos 2010

balik kampung...



memandangkan dah hampir 2 minggu kita berpuasa dalam bulan yang penuh dengan rahmat ini.hanya tinggal 2 minggu lagi untuk kita meraikan hari yang penuh gembira setelah kita penat berpuasa sebulan iaitu HARI RAYA...

sebut jer pasal RAYA korang akan pasti teringat akan DUIT RAYA,BAJU RAYA,KASUT RAYA,KUIH RAYA,dan tak lupa juga BALIK KAMPUNG...

Hari ni aku nk UPDATE pasal Balik Kampung....

" perjalanan jauh x ku rasa..kerna hati ku melonjak sana...ingin berjumpa sanak-saudara yang selalu bermain...nun menghijau gunung ladang dan rimba..langit nan tinggi bertambah biru..deru angin turut sama berlagu..semua nya bagaikan turut gembira...owhhhh...balik kampung...owh...balik kampug... "

korang hayti betul-betul lirik lagu Balik Kampung nyanyian asal oleh ALLAHYARHAM SUDIRMAN Haji Arshad...memang bessshh.. giler...cyeh...semangat giler aku nk balik kampung nih..ye la..mana taknya...saper x happy balik kampung.....tambah2..mahasiswa pulang ke kampung...

aku akan balik ke kampung halaman ku (kampung sat) pada 2 hb 9...yea..sudah tidak sabar lagi aku mau jumpa umi,abah,adik n family aku....dan saudara2 ku....

aku akan bertolak malam khamis itu..dengan bas persiaran...aku akan bersama member2 geng UUM aku..wah lagi happy..tambah pulak masa nk konvoi balik..pasang lagu raya.....beshnyer...

happy weh rasanya.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters