Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Isnin, 30 Ogos 2010

yakinlah aku menjemputmu




Pertama kali aku dgr lagu ni memang besh n memang syahdu gilermemang best…aku tertarik dengan lagu ni kerana lagu ini mengingatkan aku kepada seseorang yang aku benar-benar cinta..namun cinta aku dengan dier tidak kesampaian..namun aku harus redha dengan cinta itu..
Sekarang aku sudah temui cinta baru aku…Aku memang sayang giler la kat dier..aku memang cinta kat dier

AKU SAYANG KAMU
AKU RINDU KAMU
AKU CINTA KAMU

Insan yang bertuah itu telah membuka hati aku dan menerimanya sebagai pilihan cinta aku…(perghh..ayat jiwang karat toll….hahaha)

Aku kenal si DIA melalui FACEBOOK....nama dier Izzah...Izzah sangat special dalam hidup aku...Aku sayang dier...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters