Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Isnin, 4 Januari 2010

Tonton RACE



Ermm..semalam aku takder wat apa-apa just tgk tb/tv...

aku amik jer remote n tgk info kat astro....balik-balik pastu aku tgk la citer RACE kat pakej astro MUSTIKA dalam saluran B4U..Memang film hindustan kat situ lum pernah lagik aku tgk..

pastu aku tgk kat info pada kul 8.30 malam...aku tgk citer RACE...bunyi cam hebat jer...mesti best ni..

aku pun tunggu n tukar siaran bila kul 8.30 kepada saluran B4U (saluran 133)..memang tak dinafikan memang gempak citer dier...

walau bagaimanapun...citer ni asalnya aku ingat race lumba kereta tapi ini race kuda,race kehidupan n banyak lagik...kira ok jugak jalan penceritaan cerita RACE ini..



hero bagi film RACE ini ialah pelakon kacak n bergaya iaitu si SAIF ALI KHAN..Beliau memegang watak sebagai Ranvir iaitu abang kepada Rajiv yang wataknya dipegang oleh Akhsay Khana..Mereka ni adik beradik tiri...biasa la..kalau ada jer title tiri mesti salah seorang ni jadi anak emas n pilihan keluarga...kira dendam ada ler....hu2..

bagi heroin pula ia dilakonkan oleh BIPASHA BASU yang memegang watak Sonia..memang gempak ar si Bipasha ni...seksi giler...mantop pulak tu...

kira permulaan citer ni agak besh....kisah kat lumba kuda.....pastu berlaku persaingan....memang banyak perkara yang tak dapat kita jangka....

kisah perebutan polisi insurans yang bernilai 100 juta...memang besh....berlakulah pembunuhan yang telah dilakukan oleh adik tiri Ranvir iaitu Rajiv....adakah Ranvir mati dalam pembunuhan yang dirancang oleh adik tirinya ?.......saksikan dengan lebih lanjut dalam filem RACE....

okeylah...aku malas nak citer ngan lebih lanjut lagik...lenguh dah tangan aku ni..he2...korang leh dapatkan vcd/dvd citer RACE kat kedai-kedai cd k....dapatkan yang original...baru best...

okeylah....bye...bye...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters