Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Khamis, 28 Januari 2010

GOSIP TERHANGAT...

Erm....biasa la dalam dunia hiburan ni kalau takder gosip yang vazz dan meletup tak sah..kira tak der seri la dalam dunia hiburan ni....erm...macam-macam...aku pun rasa mcm tu jugak..kalau takder gosip....boring gak....kira nak jadikan cerita....GOSIP penting untuk seseorang artis bagi menaikkan namanya or menjatuhkannya....

okeylah..hari ni aku nak kongsi ngan korang pasal gosip terhangat...

1.FAHRIN vs LINDA ONN

- ermm..apa dah nak jadi skrg ni ek ngan si Abg Macho Fahrin Ahmad ngan pengacara n penyampai radio wanita Suria FM iaitu Kak Linda Onn..mereka sekarang ni agak tegang disebabkan kenyataan yang dikeluarkan oleh Kak Linda dalam akhbar .......... & ............ (sorry ek..aku tak sebut nama akhbar tu....kot2..aku tersilap...tak pasal-pasal aku lak kena SUE...).okeylah...Kak Linda dlm kenyataan itu mengatakan "....................................................."....so si Abg Macho Fahrin pun naik angin la dengan kenyataan si Kak Linda ni...maybe dah lama kot si Abg Macho Fahrin ni simpan n pendam perasaan yang agak lama dan mengambil keputusan untuk berdiam diri...tapi apa yang jadi apabila dier berdiam diri...so kali ni Abg Fahrin ambil keputusan mendapatkan khidmat peguam dimana memberikan notis kepada Kak Linda untuk memohon maaf dan menarik balik kata-kata yang dilemparkannya dan seterusnya berjanji tidak akan mengeluarkan sebarang kenyataan berkenaan dengan Abg Fahrin....

p/s : nasihat aku lak.....untuk Abg Fahrin...banyak2 kanlah berdoa dan bertawakal kepada Allah SWT dan kuatkan segala iman untuk menempuhi dugaan yang Allah berikan ni..pasti ada hikmah disebalik apa yang berlaku...jangan biarkan peritiwa ini menghantui Abg Fahrin dan teruskan berjuang dalma bidang hiburan anda ini....ok...you can do it...Fahrin....apa-apa pun aku tak sangka si air mata jejaka macho (org kata lar...he2).....akhirnya air mata si Fahrin menitis kerana wanita....korang jgn sesuka ati ek..nak komen2 apa-apa ek....ermm..Fahrin gud luck...all the best....

bgi kak Linda lak....terima la dugaan yang berlaku ini.....aku arap kak linda n Abg Fahrin dapat berbaik semula..kalau tak terima sebagai kawan...terima sebagai kekasih...(eh silap....he2..jgn marah)....ingat jangan biarkan ini menjadi punca korang nk saman menyaman n gaduh k....hopely korang dapat berbaik semula.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters