Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Rabu, 20 Januari 2010

KONSERT SATU SUARA


terlebih dahulu thanks coz kredit gmbr poster Konsert Satu Suara dari Facebook Dato'Siti Nurhaliza Official....thanks a lot Dato Siti..

first time aku tgk gmbr poster ni memang menarik minat aku untuk menyaksikan Konsert Satu Suara ini yang akan berlangsung pada 12,13,14 Februari 2010 di Panggung Sari,Istana Budaya.Satu kelainan yang diciptakan oleh pengurusan Siti Nurhaliza Production menerbitkan dan mengarah sebuah konsert yang bakal menemukan penyanyi favourite Dato Siti iaitu Aizat dan juga penyanyi popular Faizal Tahir.Kedua-dua artis ini berjaya menarik hati Dato Siti untuk menggabungkan mereka berpadu suara dalam Konsert tersebut.

Sememangnya pemilihan artis seperti Aizat memang pilihan yang terbaik.Hal ini kerana,Aizat merupakan penyanyi lelaki yang semakin popular dalam kalangan industri muzik Malaysia sekarang tambah-tambah dengan kemenangan semasa berlangsungnya ANUGERAH JUARA LAGU KE-24 yang menobatkan lagu PERGI nyanyian beliau sebagai Juara Lagu Ke-24.Selain itu,Aizat juga turut memenangi kateogri Persembahan Terbaik menerusi lagu Kau Aku..memang terbaekkkk....Aizat...kasi gegar (ingat dulu..trademark dier time dier berisi dulu...hik2)...

Bagi penyanyi popular lelaki iaitu Faizal Tahir pula agak serasi bila bersama dengan Dato Siti...maksud aku serasi paduan suara k....jangan korang salah anggap lak....hu2...Aku memang salute ar kat Faizal Tahir coz vokalnya yang mantap dan besthh.....aku memang minat sungguh dengan lagu yang dinyanyikan oleh beliau..terutama lagi Maha Karya Cinta,Sampai Syurga,Coba,dan yang terbaru Becinta..lagu Becinta merupakan pemenang lagu tempat ke-3 bagi Anugerah Juara Lagu Ke-24...thaniah Abg Faizal....go luck...saya doakan abg cepat-cepat sembuh dan berharap leh perform masa Konsert Suara nanti dengan terbaeek...dan hebat...

Okeylah...sampai disini dulu nukilan aku yer...lain kali aku akan tulis lagik....

K....aku chow....dulu...bubuy......bye.....bye...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters