Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Sabtu, 9 Januari 2010

benci !!!

fuh....aku benci giler la hari semalam nhari ni....dah berkali-kali aku telefon tapi takder seekor orang pun nak jawab...apa kejadahnya nak jadi operator telefon....bengang betul...

aku turut marah la...aku geram giler..dah la aku nak cepat....

begini citernya...

semalam..aku nak telefon la astro kat no 1300823838...masa tu...automatik operator jawab...kemudian aku pilih no.2 nak tahu keadaan bill aku sekarang coz astro kat umah aku kena potong....sedih giler la....takleh la aku nak tgk citer favourite aku Dyesebel...hik2....pastu...dier pun sambungkan....namun dah dekat 15 or 20 minute aku tunggu.....bengang betul...takder orang jawab.....korang ni keje ker or mengulor ker......eeeer....baik takyah keje kalau nak mengelour...

benci ar....aku nak tahu keadaan bill n nak cakap la ngan operator astro...

apa-apa pun ...aku memang kurang puashati ngan perkhidmatan khidmat pelanggan ASTRO...very2 bad...sorry ek...kalau korang ada yang terasa....saper yang makan cili....dier la rasa pedasnya......ha2....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters