Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Khamis, 12 April 2012

Berita Yang Tak DiDuga

Tadi lebih kurang dlm pukul 5 kot aku dpt panggilan dari kwn aku (Amy Shamira) yang mengatakan kwn kitorang iaitu Umai (Noorain Umairah) mengalami kemalangan jalan raya di Tanjung Karang , dan sekarang di rawat di hospital Sungai Buloh , Selangor. 

Aku tak mampu nk cakap apa-apa sebab terkejut giler biler dpt tau berita ni..siyes aku nak nangis kot biler dpt tau Umai excident. Dye excident dengan adiknya dengan menaiki motorsikal asenya. Dan kwn aku juga ckp yang diorang jadi mangsa kemalangan langgar lari..

Ya Allah..hanya doa kami sentiasa mengiringi sahabat baik kami dan juga adiknya

Aku harap semua ok belaka, dan aku doakan kesihatan Umai dan adiknya baik..Buat keluarga Umai tabahkan hati yer dengan ujian yang diberikan oleh Allah SWT..Insyallah semua akan baik..Doa kami disini sentiasa mengiringi Umai dan adiknya

Semoga cepat sembuh yer...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters