Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Rabu, 11 April 2012

Nur Hidayahtul Arisya


Alhamdulilah, nampaknya aku dapat lagi post kat blog aku yang sudah lama terabai ini..maklum la..aku xde msa kot nk update bende yang latest2 nih.hahaha

Okeylah..aku malas nk citer byk2.just hari ni nk citer psal ni ha..anak buah aku yang pertama iaitu Nur Hidayahtul Arisya..wah..cantik kan nama dye n tuan dye skali..hehehe..Arisya ni dilahirkan pada 27 Februari 2012 kat Hospital Tanah Merah,Mujur semua selamat termasuk la my sister Hidayah..

Sekarang dapat jugak aku lepaskan rindu kat Arisya nih..ye la..selama aku duk kat U just tgk gmbr je..last2 balik kg dpt pangku n dodoi si Arisya ni..miss giler anak buah aku nih..hehehe..

Apa-apa pun, Pak Ngah doakan Arisya cepat sihat yer... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters