Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Khamis, 12 April 2012

StreSS Melampau Sekarang...


Hurmm...siyesly minggu ni aku tensen giler kot..xtau nape..padahal aku dh balik umah pon..sepatutnya aku happy tapi entah...hati x pernah nk tenang je.. :( sedih aku cmne..kekadang aku xleh nk menahan menangis..aku x kisah orang nk ckp apa biler aku nanges..itu dh diri aku..siyesly aku memang mudah tersentuh n then mudah terasa. Aku tau aku bukannya baik sgt..tapi tlg jaga n hormat perasaan org lain gak..even org lain pon ad perasaan seperti makhluk yang ad di muka bumi ini.

Kalu leh aku nk padam je memory lam otak ni,nk format je..xnk tau apa yg berlaku sekarang..aku nk hilangkan stress tpi susah.. :(

Saya perlukan ketenangan.. Ya Allah Hamba Memohon Ketenangan DariMu Ya Allah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters