Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Ahad, 5 Februari 2012

Muzik-Muzik 27

Akhirnya berkesempatan jugak aku nk update pasal rancangan tv yang memang dh famous dan ketahui orang laen iaitu MUZIK-MUZIK. Muzik-Muzik telah pon dah masuk musim ke-27 dah.Wah.sudah lama Muzik-Muzik ini di ke udara yer..ish2... (saje je....)

Sabtu lepas , aku berkesempatan tuk tengok first episod Muzik-Muzik ke-27. Aku dah tau pengacara baru diorang sebab si FBI (Faizal Bin Ismail) ad update status kat FB yang dye ckp dye dh x amik port sbg pengacara Muzik-Muzik dan diberikan kepada orang lain. Dan kali ini Cheryl Samad juga tidak menjadi pengacara Muzik-Muzik. Ia digantikan dengan pengacara baru iaitu Faiz dan juga Chad.

Anyway banyak kot dye ubah format program ni , ye la dulu satu jam diorang berON air tapi sekarang ni dah setengah jam sudaahhh...hahaha..cm best je..xdela lama-lama sgt..Manakala pencalonan muzik pula just sekejap je diorang nyanyi..hahaha..mantoppp..

Selain itu, byk jugak infor-info menarik yang ditunjuk dalam Muzik-Muzik 27 yang ditayangkan selama setengah jam itu.Memang menarik gak..pengacara pon buleh tahan..hehehe..

Apa-apa pon..teruskan enjoy setia melekat kat tv3 yer tuk tengok MUZIK-MUZIK 27 nih.. :)

Setiap Sabtu , pukul 5.00ptg-5.30ptg di TV3

potpet :: teringin nk tengok Fara Fauzana dan Ally Iskandar jadi pengacara Muzik-Muzik :0

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters