Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Selasa, 14 Februari 2012

KPO SRM 2012

Alhamdulilah,akhirnya dapat lagi aku meneruskan dalam penulisan blog aku ini.Sudah lama aku tidak postkan benda kat cni..maklum la..aku kan busy..hahaha..minggu lepas baru sahaja balik dari Kuala Lumpur..Aku g sna pon coz g umah kakak aku yang tengah sarat mengandung..maybe akhir bulan ni akan melahirkan anak..hehehe.wah x sabar nk jadik bapa saudara.hehehe..

Okey, skrg ni tepat pada pukul 9.47PM aku sedang menaip dengan lajunya di SME BANK..iaitu DPP yang famous kat KACHI..hahaha...DPP SME BANK ni salah satu DPP UUM..selain SME BANK, BANK RAKYAT juga menjadi DPP KACHI..hahaha..kira DPP ni luar kampus...x mcm MAS , TNB, TRADEWIND , EON , PROTON n yang lain-lain duk dalam kampus..So skrg aku terpaksa bermalam kat sni kerana pagi esok (15/02/2012) aku akan bergerak ke KUALA NERANG tuk KURSUS JATI DIRI (KPO) SEKRETARIAT RAKAN MUDA UNIVERSITI UTARA MALAYSIA..

Aku sebagai KETUA EXCO RAKAN SIBER telah dipilih tuk ke KPO HEP UUM , namun aku terpaksa menolak mentah-mentah..ye la..dh la 10 hari kot kat UUM..n cmpur lagi BTN Kat Pulau Pinang asenya..hahaha..xmo aku..aku dh alami masa semester kedua bru ni.hahaha..x snggup aku nk hadapi kali kedua..hahaha.

Aku dan EXCO lain termasuk MT SRM UUM 2012/2013 akan bergerak ke KUALA NERANG esok tuk kursus Jati Diri tersebut..ermmm..mcm mna la nasib esok ek..hehehe..neves2..hahaha..

Okeylah..t aku akan update citer-citer yg menarik kat sna yer..hahaha.jgn lupa teruskan follow blog aku ea...syunk korangg....

Salam..

potpet :: teringat KEM KARISMA kat KEM ETNOBOTANI , Gua Musang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters