Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Rabu, 9 Disember 2009

takut dah rasa nak gi KB MALL

TAKUT

itulah perasaan yang menganggu dalam fikiran aku sekarang ini...

biler jer orang mengatakan KB MALL...seolah-olah teringat satu peristiwa...

ermm..takkan korang tak tahu kot...dah seluruh MALAYSIA..n dunia tahu yang pasar raya yang terkenal di KELANTAN iaitu KB MALL dikejutkan dengan kereta terbang dari atas...ermm..

Kejadian yang menimpa dan meragut 2 nyawa pelajar/student Kolej Kejururawatan Masterskill cawangan Kota Bharu..Kejadian itu memang tak dijangka sangat-sangat...memang tragis giler..

Seumur hidup aku lum pernah lagik dengar kereta terbang dalam pasar raya besar..KB Mall telah mencipta sejarahnya..hik2...

Okeylah...pelbagai tanggapan orang ramai mengenai excident tu..Mula-mula...riuh sekampung dalam internet kononNya KB MALL runtuh...cyeh..porah....aku ni siap gi promote or oyak ko semua saing-saing aku yang kB MALL runtuh..padahal ada kejadian yang tak dijangka berlaku..ish2...

Kereta yang rosak yang dipandu oleh seorang gadis telah hilang kawalan n terus terjunam ke dalam pasar raya berkenaan..Kereta itu dikatakan telah ditolak oleh seorang lelaki yang bernama SABRI...walau bagaimanapun...kereta yang telah ditolak itu dikatakan hilang kawalan n terus merempuh dinding konkrit atas..tempat letak kereta atas KB MALL....

Lalu kereta tersebut terjunam ke bawah dan mengena kepada 2 student Masterskilll dan beberapa orang lagik...Mangsa mengalami kecederaan yang parah..seorang mati ditempat kejadian dan seorang lagik mati dalam perjalanan ke hosiptal...pergh....ngeri beb...

aku tgk gambar-gambar tu..memang penuh dengan darah di tangan...lantai bawah KB MALL..

disini aku ada sertakan gambar mengenai kejadian

" KERETA JATUH DARI TEMPAT LETAK KERETA KB MALL :

sama-sama kita saksikan....










TAKZIAH...Kepada keluarga mangsa...

AL-FATIHAH....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters