Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Jumaat, 4 Disember 2009

nak jadi GEMUK

AKU MAHU JADI GEMUK.....

Tolonglah...Please....!!!

Apa kejadahnya aku posting mengenai tittle "nak Jadi GEMUK".....

Yup..aku tak main-main...aku nak jadi k gemukk........

TAPI...!!!!

Bukan gemuk gedebok tu...gemuk yang berbadan sasa....hu2

Mantop......he2...

Okeylah...memang aku nak badan aku berisi sikit...coz sekarang badan aku just 49kg...beb..ringan tu...ermmmm.....

Korang ada petua or nasihat tak....leh la share ngan aku.....aku nak ssangat jadik gemukk...please...

GEMUK....N BERISI.....

Kalau badan aku berisi mesti handsome kan he2......

prasaan lak aku ni.....

baik aku puji aku sendiri...nak korang puji...ermmm....lambat lagik...he2..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters