Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Khamis, 3 Disember 2009

SBMASUK....

hELLO everyone....apa khaabr....hopely korang sumer sihat-sihat ek...

ha..hari ni aku nak update pasal dua event yang bakal berlaku..hu2..

satu SBMASUK dan satu agi....ANUGERAH SKRIN TV3 2009

SBMASUK...erm....tentu korang tahu ek...kalau ada yang ada astro pasti tahu...bgi yang tiada pulak..tertentu menimbulkan tanda tanya...hu2..

SBMASUK ni mcm iras2...AFMASUK ler...cuma SB tu singkatan kepada SEHATI BERDANSA...Sehati Berdansa pun dah tiru format AF...ermm....nak wak camner....dah terbitan yang sama...hu2..

SBMASUK ni memberikan peluang kepada peserta SEHATI BERDANSA musim ke-3 yang telah tersingkir...

Antara peserta yang telah tersingkir seperti :
  1. Anita
  2. Enot
  3. Mirna
  4. Oshin
  5. Didie
Kelima-lima peserta itu telah diundi keluar oleh peminat-peminat masing-masing....

Hanya just tinggal beberapa jer lagik perserta yang masih ada dan meneruskan rentak perjuangan SEHATI BERDANSA Musim ke-3 sperti :
  1. Dira & Ash
  2. Sazzy & Nazril
  3. Isma & Zul
  4. Sein & Nana
erm...bagi aku SBMASUK ni tak payah...erm....itupun pandangan aku jer...so lantak korang ler nak marah or kutuk aku pasal statement tu...

Apa kejadahnya nak adakan SBMASUK ni......letih-letih pengundi undi...tut..tut...ada SBMASUK..ermm..mengarut jer.......cyehh...podah...merugikan jer kalau korang mengundi....erm.........jangan sue aku dah ler......hu2

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters