Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Selasa, 19 Oktober 2010

menunggu kehadiran final EXAM

alhamdulilah..nampaknya..aku masih lagi dapat meneruskan posting blog aku ini...syukur sgt2..

hari ni aku nk update pasal final Exam aku yang bakal menjelma tidak beberapa lama lagi...aku sekarang menanti saat-saat debaran yang aku tunggu iaitu final exam...

final exam inilah menentukan keputusan aku utk semester pertama nanti...

" YA ALLAH..KAU BERIKANLAH KEMUDAHAN DAN KESENANGAN HATI HAMBAMU INI UNTUK MENERIMA ILMU DAN MENGGUNAKAN SEBAIKNYA...AGAR AKU DAPAT MENJAWAB DENGAN BAIK SEKALI DAN MEMPEROLEHI KEPUTUSAN YANG BAIK...AMIN "

sebenarnya aku risau utk paper Managerial Mathematics..coz paper nilah bakal menganggu keputusan semester pertama ini...tapi aku akan berusaha sebaik mungkin untuk menjawabnya dengan baik sekali...insyallah...

moga dapat keputusan yang terbaik..amin...insyallah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters