Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Isnin, 4 Oktober 2010

Busy dgn EXAM Midterm

Perghh...seminggu ni memang busy giler la..coz aku nk tumpu study tuk Exam....maklumlah ini first time exam midterm kat U....

Hahaha...so aku nk study elok2 n dapatkan result yang terbaik punyer...insyallah doakan aku dapat anugerah dekan xper...hehehe...at least kalu aku dpt 3.00 pun dh kira terbaik...aku bersyukur sangat...at least dpt pointer yang aku idam2kan selama ni..kalu dpt tinggi lagi bagus...

Aku akan exam utk midterm sebanyak 3 paper lagi iaitu Managerial Mathematic,Pengantar Psikologi,dan Bahasa Melayu Pengurusan.perghh..banyak giler la aku kena midterm nih....hohoho...

aku mau pulang..cheeeitttt...lambat lagi lorrrhh.. nk cuti break sem....tinggal 2 bulan lagi nk cuti..maklumlah...final exam lum lagi...hahaha

Tapi aku sekarang nervous giler la

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters