Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Jumaat, 3 September 2010

taktahu nak posting per...



errmm…hari ni aku baru sahaja sampai di rumah…yahoo…akhirnya sampai jugak aku di rumah….setelah lama aku menetap di Sintok,aku dapat berjumpa juga dengan family aku terutama myy Lovely Mom dan my lovely younger sister….i so miss both of them…

okeylah..aku sebenarnya tak tahu nk posting apa..so aku mengarut jah la..hehehe..

aku sebenarnya nk posting buah-buahan yang ada di belakang umah aku…actually petang tadi..aku sempat g jalan2 belakang umah aku tgk keadaan rumah aku setelah aku tinggal 2 bulan…so aku pergi la tgk pokok buah…errmm…banyak sudah pkok berbuah…antaranya pokok cupupokok katak puru,buah duku

so aku pun apa lagi…amik ar gambar n posting kat blog ni

korang tgk la gmbr tu ek… (boring..xtahu nk posting tajuk per…)



hopley you enjoy…hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters